Tuesday 17 December 2013

HADIAH PALING DISUKAI KEKASIH

Apakah hadiah yang paling sesuai untuk kekasih anda? Banyak diantara kita khususnya lelaki yang tidak punyai pengalaman bercinta atau pertama kali bercinta tertanya-tanya apa hadiah paling disukai oleh kekasihnya. Apabila tiba hari istimewa si dia contonya hari jadi, hari kekasih (kadang-kadang ada yang menyabutnya), perayaan dan sebagainya. Kita terus berfikir "apa benda yang mau di bagi ya'?. banyaklah dalam fikiran kita yang keluar entah apa yang sesuai. Oleh itu disini saya berkongsi dengan anda beberapa hadiah yang diminati atau disukai kekasih anda.

Sebelum itu, mengapa kita perlu memberikan hadiah kepada si dia? Bagi saya, pemberian hadiah dengan kekasih yang kita cintai bukanlah satu perkara yang mengikut kesukaan dan kelebihan yang kita miliki  tetapi kekurangan dan kemampuan kitalah yang mampu mengikat ke arah hubungan yang lebih erat. Saya tidak jelaskan dengan anda lebih terperinci, kerana kita masing-masing mempunyai maksud yang tersendiri tentang mengapa kita memberikan hadiah kepada si dia. Saya rasa cukup tentang itu, kita beralih pula kepada pesoalan yang anda mahu.



Pertama sekali ramai wanita yang suka akan anak patung. Mengapa ini menjadi kesukaan ramai wanita. Jom kita layan dulu. Saya bersetuju dengan ini kerana saya dah pernah beri hadiah kepada kekasih yang kita cintai ceh... apa pun wanita sejak kecil lagi ibubapa kita menghadiakan anak patung kepadanya atau dibelikan sebagai hiburan atau ketenagan pada waktu kecil. Wanita juga suka anak patung yang buncit dan gemuk kerana sedap untuk di peluk. Cukup untuk penerangan ini kerana anda boleh buktikannya sendiri kepada kekasih yang anda kasihi selalu.






Coklat salah satu kegemaran wanita. Namun anda juga yang tidak suka makan coklat, dengan alasan mempunyai banyak kelestrol yang membuat kita gemuk. Namun anda kajian yang menyatakan bahawa ramai wanita yang menyukainya. Terus terang saya katakan ramai kawan-kawan saya khusunya wanita suka makan coklat. Mengapa ya, mungkin sedap rasa agaknya.. memang sedap pun.. lelaki juga minat makan bukan wanita saja. Macam keluar tajuk pula ya.







Kebanyakan Wanita juga menyukai bunga. Siapa yang dah tahu setiap warna bunga mempunyai maksud tersendiri tentu dia akan memberi bunga yang membawa maksud kepada kekasihnya. Bunga ros dah cukup untuk si dia yang anda cintai selalu... cubalah korang bagi bunga dengan kekasih anda yang membuat dia tersenyum dan sebagai peghargaan tentu anda bahagia dan gembira sama-sama.


Jam tangan juga adakalanya disukai ramai wanita. Bagilah hadiah kekasih anda sekali-sekala jam tangan apa sahaja mengikut kemampuan anda. Ramai yang anggap jam tangan agak mahal, jadi saya saranakan supaya beli jika anda kewangan yang baik.






No comments:

Post a Comment